sebaq111
Administrator
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: Nie 20:16, 11 Gru 2011 Temat postu: Karty Mission z 1 serii |
|
|
A oto karty Mission z 1 serii "The Path to Hokage"
Cel: Jeden z twoich rannych Ninja
Efekt: Leczy cel.
Trwa, aż do końca.
Efekt: Kiedy twój "Naruto Uzumaki" zada 1 obrażeń jakiemuś Ninja od przeciwnika, połóż na nim monetę Ostrza Ninja symbolizującą +1/+1.
Cel: 1 z Geninów z twojego Pola Chakry
Efekt: Przenieś cel do twojej wioski. Ten Ninja zalicza się do limitu jednego Ninja na turę.
Cel: Każda karta z "Discard Piles" obu graczy
Efekt: Przenieś cel do Talii każdego z graczy. Następnie przetasuj Talię.
Cel: Każdy Ninja
Efekt: Daj 1 obrażeń celowi.
Efekt: Pociągnij jedną kartę.
Cel: 1 z twoich Ninja
Efekt: Kiedy team celu wygra kompletną nagrodę bitewną lub kompletne zwycięstwo, podczas tej tury weź dodatkową nagrodę bitewną.
Cel: Każdy Ninja
Efekt: Cel nie może użyć Jutsu podczas tej tury.
Używamy jej podczas wyrzucenia karty Misji przez przeciwnika.
Cel: Karta Misja nie "Ciągła"
Efekt: Neguje efekt celu i niszczy go.
Cel: Każda karta w Polu Chakry obu graczy
Efekt: Zniszcz cel.
Efekt: Spójrz na 3 pierwsze karty z twojej Talii. Jeśli znajduję się tam 1 lub więcej Ninja, wybierz jednego z nich i weź go do swojej ręki. Odłóż resztę kart do Talii i potasuj ją.
Cel: 1 z twoich Ninja
Efekt: Kiedy cel jest wysłany do walki , przeciwnik musi wystawić team blokujący team celu, jeśli to możliwe.
Trwa aż do końca.
Efekt: Obydwaj gracze muszą zniszczyć 1 z kart z Pola Chakry własnego wyboru, podczas wysyłania jakiegokolwiek teamu do walki.
Cel: Wszystkie Teamy, w których skład wchodzą sami Gennini lub niższe rangi.
Efekt: Cel nie może być wysłany do walki podczas tej tury.
Efekt: Spójrz na 4 karty z góry z twojej Talii.Później wybierz kolejność tych kart i połóż je na samej górze Talii. Jeśli masz Sakurę Haruno w grze, to pociągnij jedną kartę.
Efekt: Zobacz wszystkie karty z ręki przeciwnika.
Efekt: Team z 3 Ninja może być zablokowany tylko przez team z 3 Ninja.
Efekt: Pociągnij 2 karty.
Cel: 1"Ciągła" karta Misji
Efekt: Zniszcz cel.
Cel: 1 Genin z twojej ręki.
Efekt: Włóż cel do gry.
Cel: Wszyscy twoi ranni Ninja
Efekt: Ulecz cel.
Trwa, aż do końca.
Efekt: Obaj gracze ciągną 1 dodatkową kartę na początku ich tury.
Stały Cel: 1 z twoich Ninja
Efekt: Cel dostaję Klon Status. Kiedy cel jest wysłany do gry, połóż na nim monetę symbolizującą Klon Status.
Efekt: Wybierz kolejność kart z ręki, a następnie połóż je na samym dole twojej Talii. Później pociągnij taką samą liczbę kart z góry Talii.
Trwa, aż do końca.
Efekt: Każda karta z kosztem wejścia 1 lub więcej dostaje dodatkowy 1 koszt wejścia. Ten efekt nie może być duplikowany.
Używamy jej podczas wyrzucenia karty Misji przez przeciwnika.
Cel: Jeden z Ninja przeciwnika
Efekt: Cel musi być wysłany do walki podczas tej tury jeśli to możliwe.
Trwa, aż do końca.
Cel: 1 z twoich Ninja
Efekt: Cel dostaje "Oko Sharingan".Kiedy karta jest w grze, połóż na niej monetę Ostrza Ninja symbolizującą "Oko Sharingan".
Cel: Wszystkie teamy z 1 Ninja
Efekt: Cel nie może zablokować teamu z siłą 6 lub więcej podczas tej tury.
Cel: 1 karta z pola Nagród Bitewnych obu graczy
Efekt: Zniszcz cel.
Trwa, aż do końca.
Efekt: Możesz użyć 2 kart Misji na turę.
Efekt: Obaj gracze ciągną 1 kartę.
Efekt: Jeśli twój przeciwnik ma 1 lub więcej Joninów, połóż Jonina lub niższą rangę do gry. Ten efekt jest wliczany do jednego Ninja na turę.
Efekt: Obaj graczę niszczą 1 kartę z ręki lub z gry.
Cel: Każda karta z pola Nagród Bitewnych przeciwnika
Efekt: Spójrz na cel. Jeśli te karty zawierają jednego lub więcej "Zbiegłego Ninja" wybierz jednego z nich pokaż go przeciwnikowi i weź go do ręki.
Efekt: Przejrzyj wszystkie karty w twojej Talii i wybierz sobie jedną kartę Misji i pokaz ją przeciwnikowi. Później potasuj całą Talię i na samej górze połóż wybraną przez ciebię wcześniej kartę Misji.
Cel: Jeden z Ninja przeciwnika
Efekt: Usuń cel z teamu.
Używany jest podczas wyrzucania kart Misji przez przeciwnika.
Cel: Wszyscy twoi Ninja
Efekt: Zorganizuj cel w nowe Teamy.
Cel: Każdy Team
Efekt: Cel musi być wystawiony do walki podczas tej tury, jeśli to możliwe.
Efekt: Każdy Ninja w twojej ręce który ma koszt wejścia 2 lub mniej dostaje minus 1 koszt wejścia.
Trwa, aż do końca.
Cel: 1 z twoich Ninja
Efekt: Nazwa celu jest uważana za taką samą jak "Spadająca Gwiazda". Kiedy cel jest w grzę połóż na nim monetę Ostrza Ninja symbolizującą "Spadającą Gwiazdę" na celu. Kiedy ta kartą jest przeniesiona z wioski, położ ją na "Discard Piles"
Cel: 1 z twoich Ninja
Efekt: Cel nie może dostać żadnych obrażen podczas tej tury, nawet jeśli przegra walkę(wliczając oba przypadki Przegraną i Kompletną Przegraną).
Cel: 1 Ninja w twoim "Discard Piles"
Efekt: Połóż cel na samej górze twojej Talii.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sebaq111 dnia Pon 16:57, 12 Gru 2011, w całości zmieniany 7 razy
|
|