groszek941
Administrator
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wola
|
Wysłany: Nie 19:26, 11 Gru 2011 Temat postu: Karty Jutsu z 1 serii |
|
|
A oto Karty Jutsu z 1 serii "The Path to Hokage"
Cel: Użytkownik
Efekt: Obiekt dostaje +2/+2 podczas tej tury.
Cel: Użytkownik
Efekt: Obiekt dostaje +3/+0 podczas tej tury.
Wymagania: 'Mężczyzna'
Cel: 1 'Mężczyzna' Ninja walczący przeciwko użytkownikowi
Efekt: Użytkownik zmienia się z 'Mężczyzny' w 'Kobietę'. Combat celu wynosi 0 podczas tej tury.
Wymagania: 'Mężczyzna' + 'Clone Status'
Cel: Każdy 'Mężczyzna' Ninja walczący przeciwko użytkownikowi
Efekt: Użytkownik zmienia się z 'Mężczyzny' w 'Kobietę'. Moc celów wynosi 0 podczas tej tury.
Cel: Użytkownik
Efekt: Obiekt dostaje +Y/+0 i 'Clone status' podczas tej tury. Y = X razy 2.
Wymagania: 'Jonin' lub wyższa ranga
Cel: 1 Ninja
Efekt: Przenieś cel spowrotem na górę decku do jej pierwotnego właściciela
Wymagania: 'Oko Sharingan'
Cel: 1 karta Jutsu trwająca w grze
Efekt: Neguje cel i niszczy go.
Efekt: Zobacz wszystkie karty przeciwnika w jego ręce. Jeśli ma 1 lub więcej Ninja pociągnij kartę.
Cel: 1 karta w Polu Nagród Bitewnych
Efekt: Przenieś cel do jego właściciela na Polę Chakry.
Cel: 1 Ninja
Efekt: Zadaj 1 Damage na cel. Jeśli cel posiada 'Flame' Combat Attribute, Damage od tej karty Jutsu są negowane.
Wymagania: 'Chunin' lub wyższa ranga
Cel: 1 bezczynny Ninja
Efekt: Przenieś cel spowrotem do ręki jego właściciela.
Cel: Użytkownik
Efekt: Cel dostaje +X/+X i 'Clone status' podczas tej tury. X to jest koszt Jutsu który musi być zapłacony z kart w twojego Pola Chakry z symbolem 'Water'.
Cel: 1 karta Jutsu trwająca w grze
Efekt: Neguje cel i wraca on do ręki prawowitego właściciela
Wymagania: 'Jonin' lub wyższa ranga
Cel: Każdy Ninja walczący przeciwko użytkownikowi
Efekt: Zmień cel do statusu rannego.
Cel: Użytkownik
Efekt: Obiekt dostaje +1/+1 i 'Clone Status' podczas tej tury.
Cel: Użytkownik
Efekt: Zmień liczby celu Combat i Support podczas tej tury. W dodatkach, Combat Attribute celu staje się 'Taijutsu', 'Ninjutsu', 'Genjutsu' lub 'Flame' (twój wybór).
Cel: 1 Drużyna
Efekt: Zmień pozycje celów Head Ninja i Tylnych Ninja.
Cel: Zespół w tym użytkownika i zespół walczący przeciwko użytkownikowi
Efekt: Cel pomija 'Showdown' i obydwa Teamy nie otrzymują żadnych obrażeń.
Cel: 1 z Ninja przeciwnika walczący przeciwko użytkownikowi
Efekt: Cel otrzymuje -2/-2 podczas tej tury. Jeśli użytkownik posiada 'Genjutsu' Combat Attribute, cel dostaje dodatkowe -1/-1.
Cel: 1 Ninja
Efekt: Neguje wszelkie dodatki i odejmowania do mocy celu.
Wymagania: 'Chunin' lub wyższa ranga
Cel: Tylni Ninja z Teamu walczącego przeciwko użytkownikowi
Efekt: Usuwa cel z Teamu. Cel jest uważany za bezczynnego Ninja.
Wymagania: 'Mind' Combat Attribute
Cel: 1 Ninja walczący przeciwko użytkownikowi z mocą 2 lub mniej
Efekt: Cel jest uważany za bezczynnego Ninja. Jeśli nie masz Ninja z tym samym imieniem w grze, możesz przenieść go do swojej wioski.
Wymagania: 'Shadow' Combat Attribute
Cel: 1 Ninja walczący przeciwko użytkownikowi
Efekt: Moc celu wynosi 0/0 podczas tej tury.
Wymagania: 'Food' Combat Attribute
Cel: Użytkownik
Efekt: Cel dostaje +2/+0 podczas tej tury i nie może być celem karty Jutsu twojego przeciwnika.
Cel: Użytkownik
Efekt: Cel dostaje 'Clone Status' podczas tej tury. Rzuć monetą ostrza Ninja; jeśli wypadnie głowa, cel dostaje +4/+0. Jeśli ogony, cel dostaje +2/+0.
Wymagania: 'Taijutsu' Combat Attribute
Cel: Użytkownik
Efekt: Cel dostaje +3/+0 podczas tej tury.
Wymagania: 'Taijutsu' Combat Attribute
Cel: Użytkownik
Efekt: Cel dostaje +0/+3 podczas tej tury.
Wymagania: 'Fang' Combat Attribute
Cel: Użytkownik
Efekt: Cel dostaje 'Animal' Combat Attribute i +X/+0 podczas tej tury. X = atak celu.
Cel: Użytkownik
Efekt: Cel dostaje +2/+0 podczas tej tury. Jeśli cel posiada 'Weapon' Combat Attribute, to dostaje dodatkowe +1/+0.
Wymagania: 'Kakashi Hatake'
Cel: Użytkownik
Efekt: Cel dostaje +7/+0 podczas tej tury.
Wymagania: 1 Head Ninja
Cel: Użytkownik
Efekt: Zniszcz wszystkie karty Ninja które otrzymały jakiekolwiek Damage od tego Teamu podczas tej tury.
Cel: 1 Ninja walczący przeciwko użytkownikowi
Efekt: Atak celu wynosi 0/0 podczas tej tury.
Wymagania: 'Jonin' lub wyższa ranga
Cel: 1 Ninja który jest wysłany do walki
Efekt: Zadaj 1 Damage celowi.
Wymagania: 'Jonin' lub wyższa ranga
Cel: Każdy Ninja walczący przeciwko użytkownikowi
Efekt: Przenieś cel do ręki pierwotnego właściciela.
Wymagania: 'Haku'
Cel: 1 Ninja walczący przeciwko użytkownikowi
Efekt: Zmień cel do statusu rannego.
Wymagania: 'Haku'
Cel: 1 Ninja walczący przeciwko użytkownikowi
Efekt: Cel dostaje -X/-X podczas tej tury. X = Liczba kart w dłoni u obu graczy.
Cel: Użytkownik
Efekt: Cel dostaje poniższy tekst podczas tej tury: "Karty Jutsu użyte przez tą kartę, nie mogą być znegowane "
Cel: 1 z twoich Ninja którzy zostali wysłani do walki
Efekt: Usuń cel z Teamu. Cel jest uważany za bezczynnego Ninja.
Wymagania: 'Insect' Combat Attribute
Efekt: Wybierz 3 Karty losowe z Decku przeciwnika i zniszcz je.
Efekt: Wyślij 2 Karty ze swojego Decku do swojego Pola Chakry.
Cel: 1 lub 2 'Ninja Dog' z twojego Kosza(Discard Pile)
Efekt: Włącz cel do gry i stwórz z nich tylnych Ninja Teamu użytkownika. Liczba Ninja w Teamie nie może przekraczać więcej niż 3.
Wymagania: 'Byakugan'
Efekt: Zobacz wszystkie karty przeciwnika w ręce. Następnie, zniszcz 1 kartę Jutsu lub Mission w dłoni przeciwnika.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez groszek941 dnia Pon 6:39, 12 Gru 2011, w całości zmieniany 22 razy
|
|