groszek941
Administrator
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wola
|
Wysłany: Pią 16:59, 16 Gru 2011 Temat postu: Karty Ninja z 4 Serii |
|
|
A oto Karty Ninja z 4 serii 'Revenge and Rebirth'
Efekt: [Control of Power]
Valid: Podczas Wymiany Jutsu, możesz zniszczyć 2 karty z góry swojej Talii by Ninja ten zyskał +1/+0 podczas tej tury. Ten efekt może być używany do 3 razy na Turę.
Efekt: [Reason for the Late Arrival]
Kiedy ten Ninja jest w twojej ręce i żaden z graczy nie posiada Nagrody Bitewnej, to ten Ninja dostaje +1 do Kosztu Wejścia.
Efekt: [IQ of 200 or higher]
Kiedy ten Ninja jest wysyłany do Walki i przeciwnika, możesz zniszczyć 2 Karty ze swojej ręki. W takim przypadku, Team tego Ninja i Team walczący przeciwko niemu preferują Mental Power Battle podczas tej tury.
[Serious Injuries]
Ten Ninja jest włączany do gry w statusie rannym. Kiedy ten Ninja jest włączany do gry, pociągnij 1 Kartę.
[Another Method for Absolute Protection]
Gdy ten Ninja jest Walczący przeciwko Teamowi twojego przeciwnika który składa się tylko z Ninja z Kosztem Wejścia 2 lub mniej, to ten Ninja nie może otrzymać żadnego Damage.
[Why He Chose Death]
Możesz zniszczyć tą Kartę podczas Tury przeciwnika aby zapobiec mu wygraniu jakiejkolwiek Nagrody Bitewnej, podczas tej tury.
[Spectator]
Gdy ten Ninja jest bezczynny, możesz zniszczyć 1 kartę z góry swego Decku aby dodać +1/+0 jednemu ze swoich walczących Ninja.
[Spectator]
Gdy ten Ninja jest bezczynny, możesz zniszczyć 1 kartę z góry swego Decku aby dodać +1/+0 jednemu ze swoich walczących Ninja.
[Proctor for the Official Exam]
Na początku swojej Tury, jeśli nie masz klienta w swojej Wiosce, to możesz go poszukać w swoim Decku i wystawić. Następnie, potasuj talię.
[Conversation]
Kiedy ten Ninja jest wysyłany do Walki i przeciwnika, możesz poszukać 1 Karty Jutsu 'Sand Cocoon' w swoim Decku, pokaż ją przeciwnikowi i włóż do ręki. Następnie, przetasuj Talię.
[Analytical Mind]
Gdy ten Ninja jest wysyłany do walki i przeciwnika, to dostaje +0/+X podczas tej tury. X = wartość tego Ninja Mental Power.
[Request for a Delay]
Valid: Podczas Fazy Misji twego przeciwnika, możesz zniszczyć tego Ninja do pominięcia Fazy Walki podczas tej tury.
[Impenetrable Barrier]
Valid: Możesz zorganizować Zespół z 4 Ninja z innym 'Four Sound Ninja' w tym tego Ninja. Gdy ten Ninja jest wysyłany do Walki w tym Teamie, żaden z twoich Ninja nie może być celem Karty Jutsu twego przeciwnika.
[Impenetrable Barrier]
Valid: Możesz zorganizować Zespół z 4 Ninja z innym 'Four Sound Ninja' w tym tego Ninja. Gdy ten Ninja jest wysyłany do Walki w tym Teamie, żaden z twoich Ninja nie może być celem Karty Jutsu twego przeciwnika.
[Impenetrable Barrier]
Valid: Możesz zorganizować Zespół z 4 Ninja z innym 'Four Sound Ninja' w tym tego Ninja. Gdy ten Ninja jest wysyłany do Walki w tym Teamie, żaden z twoich Ninja nie może być celem Karty Jutsu twego przeciwnika.
[Impenetrable Barrier]
Valid: Możesz zorganizować Zespół z 4 Ninja z innym 'Four Sound Ninja' w tym tego Ninja. Gdy ten Ninja jest wysyłany do Walki w tym Teamie, żaden z twoich Ninja nie może być celem Karty Jutsu twego przeciwnika.
[Covert Operative]
Valid: Ten Ninja nie może być celem Karty Jutsu twego przeciwnika.
[Old Disaster]
Gdy ten Ninja jest włączany do gry, twój przeciwnik zdobywa 2 Nagrody Bitewne.
[Naruto's Ninja Technique Journal]
Ten Ninja może być wystawiony nawet jeśli masz już 'Naruto Uzumaki' w swojej Wiosce. W przypadku gdy, ten Ninja jest wystawiony w statusie rannym i wysyłany jest do twojego Pola Chakry pod koniec tury.
[Beyond the Limits]
Ten Ninja może używać Karty Jutsu 'Chidori' bez płacenia Kosztu Jutsu.
[Original Opponent]
Kiedy ten Ninja jest wysyłany do ataku sam, wybierz 1 z Teamów przeciwnika. Team tego Ninja może być blokowany przez wybrany Team.
[Efekt:]None
[Instant Elimination]
Kiedy ten Ninja jest włączany do gry, zniszcz każdego w grze 'Sound' Ninja z Kosztem Wejścia 2 lub mniej.
[Detoxification]
Valid: Na początku swojej Tury, możesz usunąć monetę Ostrza Ninja (symbolizują Poison coin) z 1 twoich Ninja.
[Reunion of the Trio]
Valid: Ten Ninja dostaje +1/+1 kiedy on jest w tym samym Teamie jak 'Jonin' z 'Shadow Combat Attribute' i inny 'Jonin' z 'Food Combat Attribute'.
[Reunion of the Trio]
Valid: Ten Ninja dostaje +1/+1 kiedy on jest w tym samym Teamie jak 'Jonin' z 'Mind Combat Attribute' i inny 'Jonin' z 'Food Combat Attribute'.
[Reunion of the Trio]
Valid: Ten Ninja dostaje +1/+1 kiedy on jest w tym samym Teamie jak 'Jonin' z 'Mind Combat Attribute' i inny 'Jonin' z 'Shadow Combat Attribute'.
[Addressing Past Wrongs]
Valid: Możesz przenieść 1 Ninja walczącego przeciwko temu Ninja, na spód Decku Prawowitego Właściciela. W takim przypadku, zniszcz tego Ninja na końcu tej Tury.
[Adamantine Nyoi Staff]
Valid: Ten Ninja może być wysłany do walki tylko wtedy kiedy masz 'Trzeciego Hokage' w grze.
[Ninja Dog's Sense of Smell]
Kiedy ten Ninja jest wysyłany do walki i nie jest Blokowany, możesz wybrać 1 z walczących Teamów. W takim przypadku, połóż Ninja w Teamie tego Ninja z wybranym walczącym Teamem jako wsparcie.
[Eternal Youth and Life]
Kiedy ten Ninja jest zniszczony po byciu w grze, możesz zniszczyć 1 ze swoich Ninja w grze w celu powrotu tego Ninja do ręki jego Prawowitego Właściciela.
[The Hokage Level]
Valid: Kiedy ten Ninja staje się użytkownikiem Karty Jutsu z 'Earth' Symbol, redukujesz 1 'Earth' w tym Koszcie Jutsu jeśli jest jedno.
[The Hokage Level]
Valid: Kiedy ten Ninja staje się użytkownikiem Karty Jutsu z 'Water' Symbol, redukujesz 1 'Water' w tym Koszcie Jutsu jeśli jest jedno.
[Masterpiece]
Na końcu Tury twego przeciwnika, możesz zniszczyć 1 Kartę ze swojej Ręki do powrotu 1 'Sand' Ninja w twoim Koszu do góry twego Decku.
[First-Class Puppet Master]
Valid: Możesz usunąć monetę Ostrza Ninja symbolizującą +1/+1 z 'Puppet' Ninja w tym samym Teamie jak ten Ninja. W takim przypadku, zadaj 1 Damage do 1 Ninja walczącego przeciwko temu Ninja.
[Tactical Puppet]
Valid: Ten Ninja może być tylko wysłany do Walki w tym samym Teamie jak Ninja z 'Manipulation' Combat Attribute. Kiedy ten Ninja jest włączany do gry, połóż na nim monetę Ostrza Ninja symbolizującą +1/+1 na nim.
[The Most Powerful Pair of the Leaf Village]
Valid: Kiedy ten Ninja jest wysyłany do Bloku, to dostaje +1/+1 podczas tej tury.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez groszek941 dnia Sob 15:55, 17 Gru 2011, w całości zmieniany 6 razy
|
|