groszek941
Administrator
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wola
|
Wysłany: Pią 23:01, 16 Gru 2011 Temat postu: Karty Jutsu z 4 Serii |
|
|
A oto Karty Jutsu z 4 serii 'Revenge and Rebirth'
Cel: Użytkownik
Efekt: Cel dostaje +2/+0 podczas tej tury. Po zastosowaniu tego efektu, możesz przenieść tą kartę na górę Prawowitego Właściciela Decku zamiast do twojego Pola Chakry.
Cel: Każdy Tylny Ninja w Teamie Użytkownika
Efekt: W kalkulacji Team Power celu Teamu, zastosuj wartość celu 'Combat' zamiast wartość 'Support' podczas tej tury.
Efekt: Pociągnij do 6 Kart w Ręce. Następnie, zniszcz wszystkie Karty w ręce na końcu tej Tury.
Wymagania 'Sharingan Eye'
Cel: (1) Użytkownik (2) 1 z twoich Ninja
Efekt: Zmień obecną moc celu (1) do takiej samej wartości jak oryginalna moc celu (2) podczas tej tury.
Wymagania 'Sasuke Uchiha' lub 'Kakashi Hatake'
Cel: Użytkownik
Efekt: Cel dostaje +5/+0 podczas tej tury. Również, jeśli Zespół celu zdobędzie Zwycięstwo lub Wybitne Zwycięstwo, zadaj 1 dodatkowe Damage każdemu Ninja walczącemu przeciwko celowi kiedy Damage zostało zastosowane.
Wymagania 'Medical'
Cel: X to Liczba Ninja
Efekt: Lecz Cel.
Wymagania 'Medical'
Cel: 1 Ninja w twoim Koszu
Efekt: Połóż Cel w Teamie Użytkownika jako 'Head Ninja'. Cel może być włączony do gry tylko wtedy gdy masz już Ninja z takim samym imieniem w grze. Zniszcz cel na końcu tej tury.
Cel: Każdy 'Genin' lub niższa Ranga Ninja będąca wysłana do walki
Efekt: Rzuć monetą Ostrza Ninja, raz dla każdego celu. Moc każdego Ninja dla którego wypadła Głowa wynosi 0/0 podczas tej tury.
Wymagania 'The Four Sound Ninja'
Cel: 1 Karta Jutsu będąca grana
Efekt: Neguje Cel i wraca on na górę Talii Prawowitego Właściciela. Jeśli masz każdego z 4 Dźwięku: 'Kidomaru', 'Sakon', 'Tayuya' i 'Jirobo' w grze, wróć cel do swojej ręki.
Cel: Użytkownik
Efekt: Cel dostaje +0/+X lub +X 'Mental Power' podczas tej tury. X (Koszt Jutsu) może tylko być płacony przez Chakrę z symbolem 'Wind'.
Wymagania 'Temari'
Cel: 1 Ninja walczący przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Jeśli Cel jest tylko Ninja w tym Teamie, Cel staje się Bezczynnym Ninja.
Wymagania 'Sand' Combat Attribute
Cel: Użytkownik
Efekt: Wróć Cel do swojej Ręki. Następnie, połóż 'Gaara of the Desert' ze swojej Ręki w dowolnej pozycji w Teamie Celu.
Wymagania 'Sand' Combat Attribute
Cel: Użytkownik
Efekt: Połóż tę Kartę w dowolnej pozycji w Teamie Użytkownika jak Ninja z mocą '4/2'. Przenieś tę Kartę do twojego Pola Chakry na końcu tej tury, lub kiedy otrzymujesz jakieś Damage.
Wymagania 'Shadow' Combat Attribute
Cel: Team twego przeciwnika będący wysyłany do walki
Efekt: Redukujesz Moc Teamu Celu przez X. X = wartość 'Mental Power' Użytkownika.
Wymagania 'Byakugan' + 'Main Branch'
Cel: 1 Ninja
Efekt: Połóż monetę Ostrza Ninja (symbolizującą monetę Curse Mark) na celu.
Wymagania 'Byakugan' + 'Main Branch'
Cel: Każdy Ninja z 1 monetą Curse Mark lub więcej
Efekt: Zmień Cel do statusu Rannego. W dodatku, gracz kontroluje cel musi zniszczyć 2 Karty z jego Ręki. Ten efekt nie może być duplikowany.
Wymagania 'Neji Hyuga' or 'Byakugan' + 'Main Branch'
Cel: Użytkownik
Efekt: Cel nie może otrzymać żadnego Damage podczas tej tury.
Wymagania 'Neji Hyuga' or 'Byakugan' + 'An Entrance cost of 4 or more'
Cel: 1 Ninja walczący przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Rzuć monetą Ostrza Ninja; Jeśli jest głowa, zadaj 1 Damage celowi. Następnie, kontynuuj wybieranie innego celu i zastosuj ten efekt do momentu gdy dostaniesz Ogon.
Wymagania 'Naruto Uzumaki' + 'Clone Status'
Cel: 1 Ninja
Efekt: Wyjaw X liczbę kart ze szczytu swojego Decku. Zadaj 1 Damage celowi dla każdego wśród niego Kart. Następnie, wróć karty i przetasuj swój Deck.
Wymagania 'Naruto Uzumaki' + 'Clone Status'
Cel: Użytkownik
Efekt: Cel dostaje +2/+0 podczas tej tury. Następnie, rzuć monetą Ostrza Ninja dopóki nie będziesz mieć Ogona. Cel dostaję dodatkowe +2/+0 podczas tej tury za każdą otrzymaną Głowę podczas tych rzutów.
Wymagania 'Satoosa' lub 'Sannin' lub wyższa Ranga.
Cel: 1 z twoich Kart Jutsu będących grane.
Efekt: Zastosuj ten sam Cel i Efekt jako Cel.
Wymagania 'Satoosa' lub 'Sannin' lub wyższa Ranga.
Cel: Każdy Ninja walczący przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Zadaj 1 Damage Celowi.
Wymagania 'Satoosa' lub 'Sannin' lub wyższa Ranga.
Efekt: Wybierz Imię Karty. Spójrz do Decku swego przeciwnika i zniszcz każdą taką Kartę w jego Decku z takim wybranym imieniem.
Następnie, przeciwnik tasuje swój Deck.
Wymagania 'Orochimaru'
Cel: Użytkownik
Efekt: Cel dostaje +5/+5 podczas tej tury.
Wymagania 'Orochimaru'
Cel: (1) 1 z twoich Ninja (2) 1 Ninja w twoim Koszu
Efekt: Zniszcz Cel (1) by położyć Cel (2) w dowolnej pozycji Teamu Użytkownika jeśli nie masz Ninja z takim samym imieniem jak cel (2) w grze.
Wymagania Każdy z twoich Ninja
Efekt: Cel nie może być celem Karty Jutsu twego przeciwnika z symbolem 'Fire' podczas tej tury.
Wymagania 'The Second Hokage'
Cel: Każdy Ninja walczący przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Cel staje się Bezczynnym Ninja. Jednakże, jeśli cel obejmuje 'Satoosa' lub 'Sannin' albo wyższą Rangę Ninja, ten efekt jest zanegowany.
Wymagania 'Insect' Combat Attribute
Cel: 1 Ninja
Efekt: Usuń każdą monetę Ostrza Ninja symbolizującą +1/+1 od celu lub, połóż monetę Ostrza Ninja symbolizującą -1/-1 na celu.
Wymagania 'Manipulation' Combat Attribute
Cel: 1 'Puppet' Ninja
Efekt: Połóż monetę Ostrza Ninja symbolizującą +1/+1 na celu.
Wymagania 'Manipulation' Combat Attribute
Cel: 1 Ninja walczący przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Połóż monetę Ostrza Ninja symbolizującą (monetę Poison) na celu. Ninja z monetą Poison nie może być wysłany do walki.
Wymagania 'Satoosa' lub 'Sannin' albo wyższa Ranga
Cel: Każdy Ninja z wyjątkiem Użytkownik
Efekt: Moc celu wynosi 0/0 podczas tej tury.
Cel: Każdy z twoich Ninja
Efekt: Cel nie może otrzymać jakiekolwiek Damage od Karty Jutsu podczas tej tury.
Wymagania: 'The First Hokage'
Efekt: Pomiń turę twego przeciwnika.
Wymagania 'Mind' Combat Attribute + 'Chunin' lub wyższa Ranga
Cel: 1 Ninja walczący przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Moc celu jest dodawana do Mocy Zespołu użytkownika zamiast do Zespołu celu podczas tej tury.
Wymagania 'Shadow' Combat Attribute + 'Chunin' lub wyższa Ranga
Cel: 1 Ninja
Efekt: Moc celu wynosi 0/0 podczas tej tury. W dodatku, jeśli cel obecny oryginalny status 'Support' posiada taką samą wartość lub niższą niż wartość 'Support' obecnego Użytkownika, zadaj 1 Damage celowi.
Wymagania 'Food' Combat Attribute + 'Chunin' lub wyższa Ranga
Cel: Użytkownik
Efekt: Cel dostaje +6/+0 podczas tej tury. W dodatku, nie odczuwa Karty Jutsu twego przeciwnika podczas tej tury.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez groszek941 dnia Sob 11:59, 17 Gru 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|