Forum CCG Naruto PL
Forum o kolekcjonerskich kartach do gry "Naruto"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Karty Ninja z 6 Serii

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum CCG Naruto PL Strona Główna -> Eternal Rivalry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
groszek941
Administrator



Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wola

PostWysłany: Sob 12:36, 21 Sty 2012    Temat postu: Karty Ninja z 6 Serii

A oto Karty Ninja z 6 serii 'Eternal Rivalry'


[RESULT OF THE TRAINING]
Valid: Kiedy ten Ninja jest wysyłany do walki i przeciwnika z symbolem 'Water' lub 'Wind', możesz poszukać jednej karty Jutsu 'Summoning Jutsu' z 5 twoich górnych kart z Talii, pokaż je przeciwnikowi i włóż do swojej ręki. Następnie odłóż resztę i potasuj talię.


[AVENGER]
Valid: Jeśli twój przeciwnik zdobywa Nagrodę Bitewną(e) gdy ten Ninja jest w statusie rannym, to możesz uleczyć tego Ninja.


[TOAD FAMILY]
Valid: Ten Ninja nie może być użytkownikiem Karty Jutsu.
Valid: Dowolny 'Ninja Toad' dostaje -1 do Kosztu Wejścia.


[HONOR IN THE GANG WORLD]
Ten Ninja nie może być umieszczony w grze, chyba że posiadasz 1 lub więcej Ninja z Walecznym Atrybutem 'Oil'.
Valid: Ten Ninja nie może być usunięty z gry przez efekty twojego przeciwnika.


[PERFECT POSSESSION]
Ten Ninja może być tylko włączony do gry przez efekt 'Gaar'y of the Desert' (Possessed Mode).
Valid: Ten Ninja nie może być usunięty z gry przez efekty twojego przeciwnika.


[ALONE]
Valid: Ten Ninja może być tylko w Teamie z 'Sand' Ninja.


[POSSESSED MODE]
Ten Ninja nie może być włączony do gry bez użytej karty Jutsu 'Sand Cocoon'
Valid: Możesz wysłać tego Ninja do Pola Chakry podczas Fazy Misji. W takim przypadku, włącz do gry 'Shukaku' ze swojej ręki do swojej Wioski.


[SISTER'S MEMENTO]
Valid: Gdy twój 'Gaara of the Desert' otrzymuje jakieś obrażenia, to możesz zredukować je o 1. W takim przypadku, zadaj 1 Obrażenie temu Ninja.


[THE PAST IN 10 YEARS AGO]
Valid: Każdy 'Hatake Kakashi' w twojej Ręce dostaje 'Growth'.


[COMRADE'S DANGER]
Valid: Gdy ten Ninja jest wysyłany do Walki i przez twojego przeciwnika z symbolem 'Water' lub 'Fire', to możesz wysłać jedną z Misji Trwałych twego przeciwnika do jego Pola Chakry. W takim przypadku, ten Ninja dostaje +2/+0 podczas tej tury.


[OVERFLOWING POWER]
Valid: Gdy ten Ninja walczy w statusie Rannym, to ten Ninja dostaje +X/+O. X = Koszt Wejścia Head Ninja twego przeciwnika walczącego przeciwko Teamowi tego Ninja. Valid: Ten Ninja nie może być usunięty z gry przez efekty Karty Misji lub Jutsu twego przeciwnika.


[CHIDORI FOR THE REVENGE]
Valid: Gdy ten Ninja walczy przeciwko Ninja twego przeciwnika z symbolem 'Fire', to możesz poszukać 1 Karty Jutsu 'Chidori' z góry 5 kart twego Deck'a, pokaż ją przeciwnikowi i przenieś do swojej Ręki, następnie pozostałe zwróć i potasuj swój Deck.


[POWER OF THE CURSE MARK]
Gdy posiadasz 2 lub mniej kart w ręce, to ten Ninja dostaje +2/+0.


[DETERMINATION]
Po umieszczeniu monety wzrostu na 1 z Twoich pozostałych Ninja, połóż również monetę wzrostu na tym Ninja.


[A DOUBLE PERSONALITY]
Podczas Wymiany Jutsu, możesz wymienić wszystkie karty w ręce z taką samą ilością z góry Talii.


CONTROL OF CHAKRA
Podczas twojej Fazy Misji, możesz wymienić 2 karty w Polu Chakry z 2 kartami z tego Kosza.


[INSTANT DETECTION]
Możesz zniszczyć tego Ninja w grze aby zanegować 1 Jutsu i je zniszczyć.


[TEAM LEADER]
Gdy Team tego Ninja Zwycięży lub osiągnie Kompletne Zwycięstwo, możesz położyć monetę 'Wzrostu' na 1 z twoich 'Genin' Ninja którzy nie mają monety 'Wzrostu'.


[MAN BEAST CLONE]
Gdy ten Ninja jest włączany do gry, możesz poszukać 'Akamaru' w swojej Talii, pokaż go swemu przeciwnikowi i włóż do swej ręki. Następnie, potasuj swoją Talię.


[TRACKING]
Gdy ten Ninja jest wysyłany do Walki, możesz spojrzeć na 3 karty z góry Talii twego przeciwnika. Następnie, ułóż je w dowolnej kolejności i odłóż na górę Talii.


[OINTMENT]
Na końcu twej tury, jeśli ten Ninja nie został w tej turze przeniesiony na Pole Bitwy, to możesz uleczyć 1 ze swych Rannych 'Genin' Ninja bez 'Platoon'.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez groszek941 dnia Pią 17:14, 27 Sty 2012, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum CCG Naruto PL Strona Główna -> Eternal Rivalry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin