groszek941
Administrator
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wola
|
Wysłany: Sob 17:46, 17 Gru 2011 Temat postu: Karty Ninja z 5 Serii |
|
|
A oto Karty Ninja z 5 serii 'Dream Legacy'
None
[Legacy from the Fourth Hokage]
Kiedy ten Ninja jest włączany do gry, pociągnij 1 kartę.
Valid: Każdy Ninja 'Akatsuki' w ręce twego przeciwnika dostaje -1 do Kosztu Wejścia.
[Memory of Despair]
Valid: Podczas tury ten Ninja jest przeniesiony do twojego Pola Chakry przez efekt 'Growth', każdy 'Itachi Uchiha' w twojej ręce dostaje -2 do Kosztu Wejścia.
[Errand]
Kiedy ten Ninja jest wysłany do walki, pociągnij 1 kartę. Następnie, przenieś 1 z kart w twojej Ręce na górę Decku.
None
[Revenge]
Valid: Gdy masz 1 lub więcej 'Special Jonin' lub wyższej Rangi Ninja w swoim Koszu, ten Ninja dostaje +1/+1.
[Sharingan vs. Sharingan]
Gdy ten Ninja jest w twojej Ręce, jeśli twój przeciwnik ma 1 lub więcej Ninja 'Akatsuki' w swojej Wiosce, ten Ninja może być włączony do gry i umieszczony w dowolnym Teamie twojego wyboru, podczas Fazy Misji.
[Countermeasure against the Sharingan]
Valid: Gdy twój przeciwnik ma 1 lub więcej Ninja z 'Sharingan Eye' w grze, ten Ninja dostaje +1/+1.
[Reliable Comrade]
Valid: Gdy ten Ninja jest w tym samym Teamie jak 'Kurenai Yuhi', to dostaje +1/+0.
[Reliable Comrade]
Valid: Gdy ten Ninja jest w tym samym Teamie jak 'Asuma Sarutobi', to dostaje +0/+1.
[Combination]
Valid: Kiedy ten Ninja jest wysyłany do walki z 'Animal' Ninja w tym samym Teamie, to dostaje +1/+1 podczas tej tury.
[Partner]
Jeśli masz 'Tsume Inuzuka' w grze, to ten Ninja nie jest włączany do ograniczenia '1 Ninja na Turę.'
Valid: Ten Ninja nie może być wysłany do walki sam.
[Heteromorphy]
Valid: Ten Ninja nie może być użytkownikiem Karty Jutsu.
Valid: Jeśli ten Ninja jest zniszczony będąc grze, przenieś go na spód Decku.
[Senior Adviser]
Valid: Wszyscy twoi 'Leaf' Ninja w grze dostają +1/+0.
[Senior Adviser]
Valid: Wszyscy twoi 'Leaf' Ninja w grze dostają +0/+1.
[Legendary Sitting Duck]
Za każdym razem gdy twój przeciwnik rzuca monetą Ostrza Ninja na pojedynczą okazję, to pierwszy wynik jest zawsze 'Head'.
[Mysterious Man from the Hidden Mist Village]
Valid: Kiedy ten Ninja jest wysłany do ataku, możesz wybrać i zniszczyć do 2 Chakr twojego przeciwnika na końcu Tury.
[True Heir to the Sharingan]
Jeśli twój przeciwnik nie posiada żadnego Ninja z 'Sharingan Eye' w grze, ten Ninja nie może otrzymać żadnego Damage podczas Showdown.
[Master and Pupil]
Gdy ten Ninja jest w twojej Ręce i swojej Wiosce masz 'Naruto Uzumaki' w Rannym Statusie, ten Ninja dostaje -1 do Kosztu Wejścia.
[Mastering a Secret Technique]
Valid: Gdy ten Ninja jest ranny, jeśli go wysyłasz do walki i przeciwny, możesz rzucać monetą Ostrza Ninja. Jeśli jest głowa, wróć 1 Kartę Jutsu 'Rasengan' z twego Pola Chakry lub Kosza do Ręki jego Prawowitego Właściciela.
[Rivalry in Love]
Valid: Gdy ten Ninja jest w tym samym Teamie jak 'Sasuke Uchiha' to dostaje +0/+1.
[Building a Barricade]
Kiedy ten Ninja jest włączony do gry, twój przeciwnik nie może używać żadnej Karty Misji podczas jego Tury.
[Medical Ninjutsu]
Valid: Gdy ten Ninja jest wysłany do bloku, możesz uleczyć 1 z Ninja w grze, na końcu Tury.
[12th Birthday]
Gdy ten Ninja jest włączany do gry, pociągnij 1 Kartę
Valid: Zniszcz tego Ninja i pociągnij 1 Kartę na końcu Tury, gdy jest umieszczony w grze.
[Unrealized Dream]
Gdy ten Ninja jest włączany do gry, pociągnij 1 Kartę
Valid: Zniszcz tego Ninja i pociągnij 1 Kartę na końcu Tury, gdy jest on wysyłany do Walki i przeciwny.
[Attendant]
Valid: Gdy ten Ninja jest włączany do gry, tekst na karcie 'Tsunade' w grze, jest negowany.
[Pet]
Valid: Ten Ninja nie może być użytkownikiem Karty Jutsu
Valid: Podczas Fazy Misji, gdy wystawiłeś 'Tsunade' lub 'Shizune,' możesz wystawić jeszcze dodatkowego Ninja.
[Toad Family]
Valid: Ten Ninja nie może być użytkownikiem Karty Jutsu
Valid: Każdy 'Toad' Ninja w twojej Ręce dostaje -1 do Kosztu Wejścia.
[One Mistake after Another]
Gdy ten Ninja jest włączany do gry, możesz przenieść 1 w grze Trwałą Kartę Misji do Pola Chakry Prawowitego Właściciela.
[Legendary Ninja of Darkness]
Kiedy ten Ninja jest wysłany do walki i przeciwnika, twój przeciwnik przenosi 1 Kartę z Ręki na górę Decku. Kiedy ten Ninja jest w Pokonanym Teamie lub Kompletnie Pokonanym Teamie twój przeciwnik pociąga 2 karty.
[Impact of the Jutsu]
Gdy ten Ninja jest 'Head Ninją', to Head Ninja walczący przeciwko temu wykorzystuje swój Status Injured, obliczając Team Power podczas Ostatecznej Rozgrywki.
[Deal]
Kiedy ten Ninja jest włączany do gry, twój przeciwnik pociąga 1 kartę. Jeśli postanawia on pociągnąć, wygrywasz 1 Nagrodę Bitewną po pociągnięciu. Jeśli tego nie zrobi, możesz wybrać do 2 kart z jego Ręki losowo i je zniszczyć.
[Effects of the Medicine]
Ten Ninja jest włączony do gry w Statusie Rannym.
Valid: Ulecz tego Ninja na końcu Tury gdy jest umieszczony w grze.
[Breakdown of Negotiations]
Ten Ninja dostaje +1/+0 podczas tury gdy jest włączony do gry. Gdy masz 2 lub więcej Rannych Ninja w grze, to ten dostaje -2/+0.
[Confrontation after a Long Separation]
Ten Ninja nie może być wysłany do gry dopóki nie będziesz mieć 'Jiraiya' w grze. Podczas gdy ten Ninja jest w twojej ręce i którykolwiek gracz ma 'Snake' lub 'Slug' Ninja w grze, Koszt Wejścia tego Ninja wynosi 0.
[Risky Bet]
Valid: Na początku twojej Tury, jeśli nie masz 'Orochimaru' w swojej Wiosce, zniszcz 1 ze swoich Ninja w grze z wyjątkiem tego Ninja.
[Reunion]
Ten Ninja nie może być włączony do gry dopóki nie masz 'Tsunade' w grze.
Valid: Gdy ten Ninja jest zniszczony przez podwójne Damage, wraca on do ręki jego pierwotnego właściciela.
[Debts]
Valid: Kiedy ten Ninja jest włączony do gry, pociągnij 2 karty. Na końcu tej samej tury, przenieś 2 Karty ze swojej ręki na spód Decku.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez groszek941 dnia Nie 12:27, 18 Gru 2011, w całości zmieniany 5 razy
|
|