sebaq111
Administrator
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: Pon 17:13, 12 Gru 2011 Temat postu: Karty Ninja z 3 Serii |
|
|
A oto Karty Ninja z 3 serii "Curse of the Sand"
Efekt:[Fast Growth]
Gdy ten Ninja jest umieszczony w grze przez efekt "wzrostu", umieść dodatkowa monetę wzrostu na górze.
Efekt:[Flowering of Ability]
Valid: Podczas wymiany Jutsu wybierz 1 cechę bezczynnego Ninja, zniszcz 1 Chakrę żeby dać temu Ninja wybraną cechę podczasz tej tury.
Efekt:[Kunoichi Pride]
Gdy te Ninja walcz przeciwko "Kobiecie" Ninja, możesz załadować 1 Chakrę żeby pociągnąć 1 kartę.
Efekt:[Acting]
Możesz znegować 1 kartę Jutsu używaną przez tego Ninja i przenieś ją do ręki. Późnie przenieś 1 katrtę z Kosza do Pola Chakry.
Efekt:[Smarty pants]
Wartość Siły Mentalnej wynosi tyle ile liczba kart w twojej ręce +1.
Efekt:[Human Sphere]
Siła tego Ninja nie może być zmieniona przez efekt Jutsu przeciwnika.
Efekt:[Ninja Art of Beast Mimicry]
Jeśli ten Ninja jest wysłany do walki i przeciwstawny, zobacz wszystkie karty z ręki przeciwnika.
Efekt:[True Ace in the Hole]
Kiedy ten Ninja jest wysłany do gry przez efekt Wzrostu, możesz pociągnąć 1 karte z końca twojej Talii.
Efekt:[My Nindo]
Kiedy ten Ninja jest ranny i dostaje obrażenia rzuć monetą Ostrza Ninja, kiedy wypadnie głowa neguj obrażenia.
Efekt:[Releasing the Gates]
Valid:Podczas Wymiany Jutsu możesz zniszcz X Chakry, w zamian ten Ninja dostanie +X/+0. Później pod koniec tury po użyciu efektu zniszcz tego Ninja.
Efekt:[Attack on Chakra Point]
Valid:1 Główny Ninja walczący przeciwko temu Ninja nie może być użytkownikiem Jutsu.
Efekt:[Never Missing the Target]
Ten Ninja może używać "Kunai" bez użycia Chakry.
Efekt:[Kunoichi Education]
Kiedy ten Ninja jest wysłany do Bloku, Team tego Ninjy i Team przeciwnika walczą używając Siły Mentalnej.
Efekt:[Medical Ninjutsu]
Valid:Podczas gdy ten Ninja jest wysłany do Ataku, możesz uleczyć 1 Ninja na końcu tury.
Efekt: [Brak]
Efekt:[Judgment]
Gdy inny Ninja w tym Ninja Teamie jest Zniszczony w wyniku Showdown, wyślij go do górnej lub dolnej części Talii jego pierwotnego właściciela .
Efekt:[Pervy Sage]
Kiedy ten Ninja jest w twojej ręce a twój przeciwnik ma "Kobietę" Ninja, która nie jest Geninem, ten Ninja ma o 1 mniejszy koszt wejścia.
Efekt:[Heteromorphy]
Valid:Ten Ninja nie może być użytkownikiem Jutsu.
Valid:Gdy ten Ninja zostaje zniszczony daj go na spód Talii.
Efekt:[Sound Conduction]
Valid:Obrażenia zadane przez Team tego Ninja w Showdown nie mogą być zredukowane.
Efekt:[Secret Weapon]
Valid: Jeśli nie masz kart w ręce, kiedy ten Ninja jest wysłany do walki pociągnij 1 kartę.
Efekt:[Hypnotic Sound]
Kiedy pojawi się rzut monetą Ostrza Ninja użyty przez woje własne Jutsu pociągnij 1 kartę.Efekt ten można stosować tylko raz na efekt rzutu monetą Ostrza Ninja.
Efekt:[Chakra Absorption]
Kiedy ten Ninja jest wysłany do Ataku możesz zniszczyć 1 Chakre przeciwnika.
Efekt:[Elasticity]
Valid:Podczas wymiany Jutsu, zniszcz 1 z czakry, aby ten Ninja otrzymał -1 / +1 podczas tej tury. Efekt ten może być używany do dwóch razy na turę.
Efekt:[Withdrawal]
Valid: Podczas fazy Misji możesz przenieś tego Ninja do góry Talii. W takim przypadku przenieść 1 "Stałe" karty misji do pierwotnego właściciela obszaru Chakra.
Efekt:[Late Arrival]
Valid: Ten Ninja nie może być wcielony do teamu, ani nie może być wysłany do walki podczas tej tury, w której jest wprowadzony do gry.
Efekt:[Passionate Teacher]
Valid:Ten Ninja może używać Jutsu z wymaganiem "Rock Lee".
Efekt:[Ninja Art of Beast Mimicry]
Valid: Gdy Ninja jest w tym samym Teamie, jak "Kiba Inuzuka i wysyłany jest do Ataku, zniszcz 1 kartę z góry Talii przeciwnika.
Efekt:[Overflowing Madness]
Gdy ten Ninja Team wygrywa Nagrodę Bitewna lub Wyjątkowa Nagrodę Bitewną, można dać 1 Obrażeń 1 z innych Ninjas w tym Ninja Teamie i wygrać 1 dodatkową Nagrodę Bitewną.
Efekt:[Audacious Grin]
Valid:Wszystkie "Pupet" Ninja w tym Ninja Teamie dostaje +1 / +1.
Efekt:[Wind Charmer]
Oprócz płacenia kosztów Jutsu, twój przeciwnik musi zniszczyć 1 Chakra aby zrobić celem karty Jutsu jednego z Ninja z tego Teamu.
Efekt:[Self-Sacrificing Attack]
Jeśli Ninja Team został pokonany, Kompletnie Pokonany, lub Zremisuje, dajemy 1 Uszkodzeń Ninja Głównemu Teamu, z którym walczył ten Ninja.
Efekt:[Fire Style!]
Valid::Kiedy ten ninja staje się użytkownikiem karty Jutsu z 'Fire' symbolem, to dostaje +1 / +1 podczas tej tury.
Efekt:[Sand Barrier]
Valid:Nie działa na nim efekt Ninja przeciwnika.
Efekt:[Last Minute Success]
Valid:Gdy Ninja jest ranny , to atrybut walki staje się "Oil".
Efekt:[Windmill of Shadows]
Valid:Jeśli przeciwnik Ninja korzysta z karty Jutsu do negowania karty Jutsu używanych przez tego Ninja, musi zniszczyć 2 Czakry poza płaceniem kartą koszt Jutsu.
Efekt:[A Sympathy Visit]
Gdy ten Ninja jest umieszczony w grze, można przenieść tę samą liczbę kart z kosza jak i rannych Ninja do góry Talii. Następnie, potasować Talię.
Efekt:[Repeated Defeat]
Gdy ten Ninja jest umieszczany w grze, pociągnij 1 kartę.
Valid: Kiedy twój przeciwnik ma "Satoosa" lub wyższy Ninja Rank w grze, nie można wygrać żadnej Nagrody Bitewnej.
Efekt:[Detecting a Plan]
Podczas twojego przeciwnika fazy misji, można zanegować i odrzucić 1 z karty Mission rozgrywanych przez przeciwnika. W takim przypadku, należy zniszczyć tego Ninja na koniec tury.
Efekt:[Energizing the Brain]
Gdy ten Ninja jest umieszczany w grze, rzuć monetą Ostrza Ninja. Jeśli jest to głowa, połóż na nim monetę wzrostu na tym Ninja.
Efekt:[Barbecue]
Valid:Pociągnij 1 kartę dla każdego z Teamów z tylko "Genin" Ninja (s), które są wysyłane do Ataku i są Pokonani, Kompletnie Pokonani, lub Zremisowali.
Efekt:[Daughter of the Main Branch]
Valid:Każdy z Ninja z "Byakugan" w twojej ręce dostają -1 koszt Wejścia.
Efekt:[Secret Mark]
Valid:Możesz zniszczyć 1 z twojej Chakry podczas Fazy Misji żeby zmniejszyć siłę 1 z Ninja przeciwnika z "Byakugan" 0/0 podczas tej tury. Ten efekt nie może być użyty przeciwko "Głównej Gałęzi" Ninja.
Efekt:[Releasing the Seal]
Na początku tury, możesz zniszczyć 1 z swoich kart z ręki, żeby umieścić monetę wzrostu na jednym z Ninja z cechą "Growth" jeśli nie ma żadnej.
Efekt:[Most Powerful Giant Toad]
Ten Ninja nie może być wezwany bez użycia Jutsu "Summoning Jutsu".
Valid:Ten Ninja może być wysłany do walki tylko z Ninja z Atrybutem Walki "Oil" w jednym Teamie.
Efekt:[Hero of the Village]
Valid:Na początku tury możesz zadać 1 Obrażeń temu Ninja w celu uleczenia wszystkich twoich Ninja pomijając tego Ninja.
Efekt:[Cleaning Up]Jeśli ten Ninja jest wysłany do Ataku i pozostanie w twojej wiosce na końcu tury, twój przeciwnik wybiera i niszczy 1 swojego bezczynnego Ninja.
Efekt:[Coward]
Valid:Nie może być wysłany do Ataku.
Efekt:[Easy Power]
Możesz zniszczyć 1 swoją Chakrę żeby dać temu Ninja +2/+2 podczas tej tury. Ale na końcu tury musisz wówczas dać na niego monetę Ostrza Ninja symbolizującą -1/-1 na tym Ninja.
Efekt:[Special Wire]
Jeśli Team tego Ninja Wygra lub Kompletnie Wygra Połóż monetę Ostrza Ninja na 1 Ninja który walczył przeciwko temu Ninja symbolizującą -1/-1.
Efekt:[Shrewd Man]
Gdy tan Ninja walczy przeciwko twojemu przeciwnikowi Teamowi który ma siłę teamu 4 lub mniej, dostaje +1/+1 podczas tej tury.
Efekt:[Smartest Ninja in the Hidden Rain Village]
Jeśli ten Ninja jest Głową Teamu i jest Kompletnie Pokonany możesz wybrać 1 z twoich bezczynnych Ninja i zniszczyć go żeby znegować Obrażenia na tej postaci.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sebaq111 dnia Sob 13:03, 17 Gru 2011, w całości zmieniany 14 razy
|
|