groszek941
Administrator
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wola
|
Wysłany: Wto 18:17, 13 Gru 2011 Temat postu: Karty Jutsu z 3 Serii |
|
|
A oto Karty Jutsu z 3 Serii 'Curse of the Sand'
Wymagania: 'Naruto Uzumaki' + 'Clone Status'
Cel: 1 Ninja walczący przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Rzuć monetą Ostrza Ninja X razy. Policz liczbę razy kiedy miałeś głowę i dajesz tyle samo Damage celu.
Wymagania: 'Rock Lee'
Cel: 1 Ninja walczący przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Rzuć monetą Ostrza Ninja. Jeśli jest głowa, zniszcz cel.
Wymagania: 'Rock Lee'
Cel: Użytkownik
Efekt: Oryginalna wartość celu 'Combat' jest potrajana podczas tej tury. Cel otrzymuje 1 Damage na końcu Showdown.
Cel: 1 z twoich Ninja
Efekt: Cel dostaje +2/+2 podczas tej tury i następnej.
Wymagania: 'Fang' Combat Attribute
Cel: Każdy Ninja w Teamie Użytkownika
Efekt: Cel dostaje 'Animal' podczas tej tury.
Wymagania: 'Fang' Combat Attribute
Cel: Każdy 'Animal' Ninja w Teamie Użytkownika
Efekt: Zniszcz 2 Karty z góry przeciwnika Decku dla każdego celu.
Wymagania: 'Sharingan Eye'
Cel: 1 Ninja walczący przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Rzuć monetą Ostrza Ninja 4 razy. Zadaj Damage celowi równemu liczbie głów, ty dostajesz, -1.
Cel: 1 z Ninja twojego przeciwnika
Efekt: Zawróć cel i wszystkie karty w ręce twojego przeciwnika do Decku ich pierwotnego właściciela, i przetasuj.
Cel: 1 Ninja
Efekt: Cel dostaje +1/+1 podczas tej tury lub +1 'Mental Power'.
Cel: 1 Ninja
Efekt: Rzuć monetą Ostrza Ninja. Jeśli wypadnie głowa, cel dostaje -2 'Mental Power' podczas tej tury, jeśli ogon cel dostaje -1 'Mental Power' podczas tej tury.
Efekt: Wybierz i zniszcz do 2 kart w Polu Chakry twojego przeciwnika.
Cel: 1 Ninja walczący przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Cel dostaje -X/-X podczas tej tury. Maksymalna wartość X jest większa z 'Combat' użytkownika lub wartości 'Support'.
Wymagania: 'Genjutsu' Combat Attribute
Cel: Każdy z walczących twoich Ninja
Efekt: Cel nie może stać się celem Karty Jutsu twego przeciwnika podczas tej tury, w dodatku cel dostaje 'Clone Status'
Wymagania: 'Genjutsu' Combat Attribute + 'Clone status'
Cel: 1 z walczących Tylnych Ninja przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Zmień cel do statusu rannego.
Wymagania: 'Sand' Combat Attribute
Cel: Użytkownik
Efekt: Połóż monetę Ostrza Ninja na celu symbolizującą 'Zbroję' na celu. Ninja z 1 Zbroją lub więcej może redukować Damage o 1 poprzez usunięcie jednej ze zbroi.
Wymagania: 'Sand' Combat Attribute
Cel: 1 Ranny Ninja
Efekt: Zniszcz cel.
Wymagania: 'Mind' Combat Attribute
Cel: 1 Ninja walczący przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Zawróć cel do ręki jej prawowitego właściciela.
Wymagania: 'Food' Combat Attribute
Cel: Użytkownik
Efekt: Jeśli Zespół celu wygrywa Zwycięstwo albo Wybitne Zwycięstwo podczas tej tury, zniszcz 2 Nagrody Bitewne twojego przeciwnika.
Wymagania: 'Byakugan'
Cel: 1 Ninja
Efekt: Cel dostaje +2/+2 podczas tej tury. W dodatku, jeśli Team celu odniesie Zwycięstwo lub Kompletne Zwycięstwo, wybierz 1 losową z Kart przeciwnika i zniszcz ją.
Efekt: Szukaj Karty Jutsu 'Kunai' w swoim Decku i przenieś ją do Pola Chakry. Następnie, potasuj Deck.
Cel: X to liczba Kart Jutsu 'Kunai' w twoim Polu Chakry.
Efekt: Wróć cel do ręki jego prawowitego właściciela. X (koszt Jutsu) możesz zapłacić tylko i wyłącznie kartami z symbolem 'Earth'.
Wymagania: 'Kakashi Hatake'
Cel: 1 Ninja
Efekt: Rzuć monetą Ostrza Ninja. Jeśli jest głowa, zniszcz cel. Jeśli jest ogon, zadaj 1 Damage.
Wymagania: 'Zabuza Mommochi'
Cel: Wszyscy Zdrowi Ninja twojego przeciwnika
Efekt: Rzuć monetą Ostrza Ninja dla każdego celu. Jeśli jest głowa, obróć Ninja do statusu rannego.
Wymagania: 'Byakugan'
Efekt: Twój przeciwnik niszczy X liczbę Kart ze swojej ręki losowo. Maksymalna wartość wynosi 3.
Wymagania: 'Oil' Combat Attribute
Efekt: Szukaj 1 'Ninja Toad' Ninja w swoim Decku. Ustaw go w jakimkolwiek położeniu w Zespole użytkownika. (Wejście kosztu Ninja musi równać się lub wynosić mniej niż twój Turn Marker). Następnie, przetasuj swój Deck.
Wymagania: 'Male'
Cel: 1 Ninja 'Male' walczący przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Użytkownik zmienia się z Mężczyzny w Kobietę podczas tej tury. Następnie, przenieś cel na tył Teamu czyli jest Tylnym Ninja. Wróć cel do jego oryginalnego Teamu po Showdown.
Wymagania: 'Rock Lee'
Cel: 1 Ninja walczący przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Twój przeciwnik rzuca monetą Ostrza Ninja 2 razy. Jeśli 2 razy wyrzuci głowę, efekt jest negowany. Jeśli nie, cel jest zniszczony.
Efekt: Zniszcz 1 kartę z góry talii przeciwnika.
Cel: 1 Ranny Ninja
Efekt: Moc celu wynosi 0/0 podczas tej tury.
Wymagania: 'Special Jonin' lub wyższa ranga
Cel: 1 Ninja walczący przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Rzuć monetą Ostrza Ninja 3 razy. Jeśli miałeś raz głowę, cel dostaje -2/-2 podczas tej tury. Jeśli miałeś głowę 2 lub więcej razy, zadaj 1 Damage celowi.
Efekt: Wybierz 1 Symbol. Szukaj 1 kartę w swojej Talii z wybranym symbolem i przenieś ją do Pola Chakry. Następnie, przetasuj Deck.
Cel: Użytkownik
Efekt: Atrybut Walczący celu zostaję zmieniony podczas tej tury na 'Sound'. W dodatku cel dostaje poniższy tekst podczas tej tury. 'Jeśli Team Celu jest Pokonany lub Kompletnie Pokonany, zadaj 1 Damage Głównemu Ninja, tak właśnie walczącemu przeciwko Celowi.'
Wymagania: Ninja z 'Water' Symbol
Cel: Użytkownik
Efekt: Cel dostaje +X/+0 podczas tej tury. X = to jest oryginalny celu 'Status Ranny' Combat.
Cel: 1 Karta Jutsu z symbolem 'Fire' będąca grana.
Efekt: Neguje i niszczy cel.
Efekt: Wybierz 1 Kartę z ręki przeciwnika, losowo i zniszcz ją.
Cel: Użytkownik.
Efekt: Cel dostaje +5/+5 podczas tej tury. Jeśli cel nie jest 'Satoosa' lub wyższą rangą Ninja, zniszcz cel na końcu tej tury.
Cel: 1 z twoich Ninja
Efekt: Wróć cel do ręki jego prawowitego właściciela.
Efekt: Rzuć monetą Ostrza Ninja. Jeśli jest głowa, pociągnij 2 Karty. Jeśli jest ogon, pociągnij 1 kartę. Następnie, przenieś taką samą liczbę Kart do swojego Pola Chakry.
Cel: 1 Ninja
Efekt: Zadaj 1 Damage celowi. Ta Karta Jutsu nie może być zanegowana.
Cel: Nagrody Bitewne twojego przeciwnika
Efekt: Szukaj 1 Karty Misji w Celu i wyślij go do Kosza jego prawowitego Właściciela.
Cel: 1 Ninja z niższym kosztem wejścia niż Użytkownik
Efekt: Moc celu nie może być dodana do mocy Teamu podczas tej tury.
Cel: 5 Nagród Bitewnych twojego przeciwnika
Efekt: Wróć cel do ręki prawowitego właściciela. Następnie, zniszcz tyle kart aby mieć ich 6 lub mniej w swojej ręce.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez groszek941 dnia Śro 16:26, 14 Gru 2011, w całości zmieniany 9 razy
|
|