sebaq111
Administrator
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: Pon 17:44, 12 Gru 2011 Temat postu: Karty Misji z 2 Serii |
|
|
A oto karty Misji z 2 serii "Coils of the Snake"
Efekt: Przesuń Znacznik Tur o jeden do przodu. Nie możesz przesunąć Znacznika Tur podczas końcowej fazy tury w zastosowaniu tego efektu.
Cel: 1 Klient
Efekt: Zniszcz cel.
Trwa, aż do końca.
Efekt: Możesz zniszczyć 3 karty z Pola Chakry na początku tury, a następnie pociągnij dodatkową 1 kartę.
Trwa, aż do końca.
Efekt: Żaden Genin nie może być w Teamie lub być wysłanym do walki podczas tury, w której jest wysłany do gry.
Użyć podczas wysłania kart Misji przez przeciwnika.
Cel: 1 Ninja rangi Chunin lub wyższej będący wysyłany
Efekt: Przenieś cel z powrotem do jego oryginalnego właściciela. Przeciwnik nie może wysłać w tej turze Ninja z taką samą nazwą jak cel.
Trwa, aż do końca.
Efekt: Wszystkie Teamy składające się tylko z jednego Ninja rangi Chunin lub niższej nie mogą wygrać żadnej Nagrody Bitewnej.
Cel: Jeden Ninja z kosztem wejścia X
Efekt: Zniszcz X Nagród Bitewnych i połóż je na oryginalnym właścicielu ich do "Discard Piles" i zrań cel. (Minimalna wartość X wynosi 1).
Cel: (1)1 z twoich bezczynnych Ninja
(2)1 z twoich rannych Ninja, pomijając (1)
Efekt: Wyślij cel (1) do Pola Chakry, aby uleczyć cel (2)
Trwa 3 tury.
Efekt: Pociągnij 1 kartę, wtedy gdy twój przeciwnik wysyła Ninja. Ten efekt nie może być duplikowany.
Cel: (1) 1 z twoich Ninja z rangą Chunin lub wyższą z symbolem "Wody"
(2) 1 z przeciwnika Ninja lub Klient
Efekt: Zniszcz cel (1) i (2)
Efekt: Każdy Team używa Siły Mentalnej do walki podczas tej tury.
Efekt: Team z Siłą Mentalną 2 lub mniej nie może być wysłany do walki podczas tej tury.
Trwa 3 tury.
Efekt: Atakujący może wysłać do walki tylko X teamów. X - to liczba monet Ostrza Ninja na tej karcie.
Cel: 1 z twoich Ninja
Efekt: Team celu nie może być zblokowany przez Team zawierający Ninja z symbolem innym niż cel.
Efekt:Wybierz 1 symbol. Karty Jutsu z tym symbolem nie mogą być używane podczas tej tury.
Cel: Karty "Ciągłe" obu graczy
Efekt: Wyślij cel do Pola Chakry oryginalnego właściciela.
Trwa 2 tury.
Efekt: Wszystkie Teamy używają Siły Mentalnej podczas walk.
Trwa 2 tury.
Efekt: Wszyscy Ninja s rozmieszczeni jako ranni.
Trwa do końca.
Efekt: Wszyscy "Ninja Academy Students" dostają +0/+1.
Trwa 1 tury.
Efekt: Żaden gracz nie może pociągnąć 1 karty podczas początku ich tury.
Efekt: Możesz wysłać 1 dodatkowego Ninję jeśli po wysłaniu 1 Ninja masz ich nadal mniej.
Efekt: Obaj gracze dają 1 Genina na spód swojej Talii na każdych 3 Geninów w ich Wiosce.
Cel: 1 z Ninja w "Discard Piles"
Efekt: Przenieś cel do Pola Chakry.
Efekt: Każdy gracz wysyła 1-2 kart (jego wybór) z góry Talii do Pola chakry.
Trwa, aż do użycia.
Efekt: Możesz zniszczyć tą kartę i kartę misji "Earth Scroll" na początku twojej tury (Obydwie karty muszą być w grze).Później weź 2 Nagrody Bitewne.
Cel: Wszyscy twoi Ninja
Efekt: Kiedy Team celu wygra Nagrodę Bitewną Ulecz wszystkich Ninja w tym Teamie.
Trwa, aż do końca.
Efekt: Możesz zniszczyć 2 karty z Pola Chakry z tym samym symbolem na początku twojej tury. Później twój przeciwnik musi zniszczyć jedną przypadkową kartę z swojej ręki i pociągnąć nową.
Efekt: Obaj gracze przenoszą wszystkie karty z ręki do Pola Chakry.Ciągną karty dopóki nie będą mieć 3 kart na ręce.
Trwa 3 tury.
Cel: 1 Ninja
Efekt: Cel dostaje +1/+1. Team celu nie może wygrać żadnych Nagród Bitewnych. Kiedy ta karta jest w użyciu, połóż na celu monetę Ostrza Ninja symbolizującą ten efekt na celu.
Efekt: Zniszcz wszystkie karty w twojej ręce (chyba, że nie masz żadnych).Później poszukaj 1 Ninja z "Okiem Sharingan" w twojej Talii. Pokaż go przeciwnikowi. Później weź go do ręki i potasuj Talię.
Trwa 2 tury.
Efekt: Jeśli gracz wysyła przynajmniej 1 Team do walki, daj 1 obrażeń do 1 z ich Ninja na końcu tury. Ten efekt nie może być duplikowany.
Cel: (1) X twoich Nagród Bitewnych
(2) X twoich Ninja
Efekt: Zniszcz cel (1) do "Discard Piles" pierwotnego właściciela i ulecz cel (2).
Efekt: Wybierz 1 symbol. Wszystkie karty z twojego Pola
Chakry mają taki symbol jaki wybrałeś podczas tej tury.
Używamy podczas używania krat Misji przez przeciwnika.
Cel: Każdy Ninja
Efekt: Cel nie może być wysłany do walki podczas tej tury.
Używamy podczas używania krat Misji przez przeciwnika.
Efekt: Team przeciwnika nie może zawierać Ninja z różnymi symbolami podczas tej tury.
Cel: 1 z kart Nagród Bitewnych twojego przeciwnika
Efekt: Rzuć monetą. Jeśli wypadnie Głowa zniszcz cel. Ale jeśli wypadnie Ogon twój przeciwnik ciągnie 1 kartę.
Trwa, aż do końca.
Efekt: Wygrywasz grę kiedy masz 9 Nagród Bitewnych zamiast 10. Ten efekt nie może być aplikowany twojemu przeciwnikowi. Ta karta nie może być użyta gdy masz 5 lub więcej Nagród Bitewnych.
Cel: Jeden z twoich "zdrowych" Ninja "Kobiet"
Efekt: Zrań cel.Później pociągnij taką samą liczbę kart jaką była Siła Mentalna celu.
Trwa, aż do użycia.
Efekt: Możesz zniszczyć tą kartę i kartę misji "Heaven Scroll" na początku tury.(Obie karty muszą być w grze podczas użycia).Później pociągnij 2 karty.
Trwa 1 turę.
Efekt: Żaden Ninja nie może być wysłany do walki.
Efekt: Popatrz na 5 kart z góry z twojej Talii, jęsli tam jest 1 lub więcej "Kobiet" Ninja wśród tych kart wybierz 1 pokaż ją przeciwnikowi i daj do ręki. Później odłóż resztę kart do Talii i potasuj ją.
Trwa, aż do końca.
Efekt: Obaj gracze zadają 1 obrażeń 1 ze swoich Ninja, jeśli mają 2 lub mniej kart na ręce na końcu tury. Ten efekt nie może być duplikowany.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sebaq111 dnia Pon 20:12, 12 Gru 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|