groszek941
Administrator
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wola
|
Wysłany: Pon 19:54, 12 Gru 2011 Temat postu: Karty Jutsu z 2 Serii |
|
|
A oto Karty Jutsu z 2 serii Naruto CCG 'Coils of the Snake'
Cel: 1 Ninja walczący przeciwko użytkownikowi
Efekt: Cel nie może dodać do swojej mocy żadnych dodatków, podczas tej tury.
Cel: 1 Karta Jutsu będąca grana
Efekt: Kiedy cel jest grany i przenoszony do Pola Chakry, to natychmiast jest przeniesione z powrotem do ręki jego pierwotnego właściciela.
Cel: 1 z twoich Bezczynnych Ninja
Efekt: Umieść cel jako Tylny Ninja w Zespole użytkownika. Liczba Ninja w Zespole musi być 2 gdy cel jest umieszczony.
Wymagania: 'Chunin' lub wyższa ranga
Cel: 1 z twojego przeciwnika 'Genin' Ninja
Efekt: Przenieś cel z powrotem do ręki jego pierwotnego właściciela. Jednakże, twój przeciwnik może negować ten skutek poprzez pozbywanie się 1 karty z jego ręki.
Wymagania: 'Proctor'
Cel: Wszystkie Teamy z 0 lub mniejszym Team Mental Power
Efekt: Cele, czyli Ninja stają się Bezczynnymi Ninja.
Wymagania: 'Sharingan Eye'
Cel: 1 Karta Jutsu będąca grywana, czyli celem jest 'User'
Efekt: Zaneguj cel. Następnie, zastosuj efekt celu na użytkowniku tej Karty Jutsu.
Cel: Użytkownik
Efekt: Cel dostaje +X/+0 i 'Clone Status' podczas tej tury. X = liczba granych Ninja przez przeciwnika.
Cel: Użytkownik
Efekt: Cel dostaje 'Mental Power' +2 podczas tej tury.
Cel: 1 Ninja
Efekt: Cel dostaje +1/+1 podczas tej tury. Lub, ulecz cel.
Wymagania: 'Sound' Combat Attribute
Cel: Każdy Ninja walczący przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Rzuć monetą Ostrza Ninja dla każdego celu; Jeśli wypadnie głowa, usuń cel z Teamu. Usunięty cel traktowany jest za Bezczynnego Ninja.
Wymagania: 'Sound' Combat Attribute
Cel: 1 Ninja walczący przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Cel dostaje -3/-3 podczas tej tury.
Cel: 1 Karta Jutsu będąca zagrywana przez twojego przeciwnika
Efekt: Neguje cel i przenosi go do Pola Chakry twojego przeciwnika. Jednakże, twój przeciwnik może negować ten skutek poprzez wyrzucenie 2 kart do swego Pola Chakry.
Wymagania: 'Manipulation' Combat Attribute
Efekt: Szukaj 1 'Puppet' Ninja twojego wyboru w twoim Decku i ustaw go jako Tylny Ninja w Zespole użytkownika. Następnie, przetasuj swój Deck. Liczba Ninja w Zespole musi być 2 gdy cel jest umieszczony.
Wymagania: 'Sand' Combat Attribute
Cel: Użytkownik
Efekt: Cel dostaje 'Mental Power' +X podczas tej tury. X = liczba kart w ręce twojego przeciwnika.
Wymagania: 'Sand' Combat Attribute
Cel: Użytkownik
Efekt: Cel nie może otrzymać Damage podczas tej tury.
Cel: 1 Zdrowy Ninja
Efekt: Zastosuj ranną wartość celu, na status bojowej podczas tej tury.
Cel: Każdy Ninja walczący przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Cel dostaje +0/-1 podczas tej tury.
Wymagania: 1 Ninja z 'Mental Power' 1 lub więcej.
Cel: Zespół Użytkownika i walczący przeciwko niemu.
Efekt: Cel preferuje Mental Power Battle podczas tej tury.
Cel: 1 Ninja w Polu Chakry z takim samym imieniem jak Użytkownik
Efekt: Umieść cel jako 'Główny Ninja' w Zespole użytkownika. Cel może być umieszczony w grze nawet jeśli będzie Ninja z takim samym imieniem w twojej Wiosce. Zniszcz cel na końcu swojej tury.
Wymagania: 'Jonin' lub wyższa ranga
Cel: 1 z Ninja twojego przeciwnika
Efekt: Efekt celu jest zanegowany podczas tej tury.
Wymagania: 'Sharingan Eye'
Cel: 1 Ninja walczący przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Użytkownik dostaje taki sam tekst efektu jak cel, podczas tej tury.
Cel: (1) Team Użytkownika (2) Każdy Tylny Ninja walczący przeciwko użytkownikowi
Efekt: Jeśli cel (1) odnosi zwycięstwo (nie obejmując Wybitnego Zwycięstwa) podczas tej tury, zadaje 1 Damage celowi (2).
Cel: Każdy Team
Efekt: Cel pomija Showdown, podczas tej tury.
Cel: Każdy Ninja w Teamie Użytkownika
Efekt: Cel nie może być celem karty Jutsu twojego przeciwnika, podczas tej tury.
Cel: 1 Ninja walczący przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Jeśli cel nie zostaje użytkownikiem Karty Jutsu podczas tej tury, cel otrzymuje 1 Damage pod koniec Wymiany Jutsu.
Cel: (1) Karta Jutsu w Polu Chakry (2) Użytkownik
Efekt: Zniszcz cel (1) i zapłać za koszt Jutsu. Następnie, zastosuj efekt celu (1) do celu (2). Jednakże, 'Wymogi' i 'Cel' z celu (1) muszą być zobowiązane.
Wymagania: 'Anbu' lub 'Special Jonin' lub wyższa ranga
Cel: Każdy 'Chunin' lub niższa ranga w Teamie
Efekt: Moc celu nie może być dodawana do Mocy zespołowej podczas tej tury.
Cel: (1) Użytkownik (2) 1 z twojego Teamu wysłany do walki
Efekt: Umieść cel (1) jako Tylny Ninja w celu (2).
Cel: Każdy Ninja walczący przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Rzuć monetą Ostrza Ninja dla każdego celu; jeśli jest głowa, zadaj 1 Damage Ninja.
Wymagania: 'Sharingan Eye'
Cel: 1 Team walczący przeciwko użytkownikowi
Efekt: Gdy Zespół użytkownika zdobędzie Zwycięstwo lub Kompletne Zwycięstwo podczas tej tury, możesz zmieniać kolejność Ninja celu ponieważ życzysz sobie wcześniej by Damage zostało zastosowane.
Wymagania: 'Sharingan Eye'
Cel: 1 Ninja walczący przeciwko użytkownikowi
Efekt: Zadaj 2 Damage celowi. Kiedy cel jest 'Jonin' lub wyższą rangą, zadane zostaje 1 Damage.
Wymagania: 'Jonin' lub wyższa ranga
Efekt: Szukaj 1 'Snake' Ninja twojego wyboru w twoim Decku i ustaw go jako Głównego Ninja w Zespole użytkownika. Następnie, przetasuj swój Deck.
Cel: 1 Ninja walczący przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Rzuć monetą Ostrza Ninja dwa razy; jeśli wypadnie głowa co najmniej raz, zadaj 1 Damage celowi.
Wymagania: Atakujący Ninja
Cel: 1 z Bezczynnych Ninja twojego przeciwnika
Efekt: Ustaw cel jako Główny Ninja w walce Zespołowej przeciwko użytkownikowi. (jeśli użytkownik jest nie walczącym Ninja, cel staje się nowym Zespołem 1 Ninja).
Wymagania: 'Special Jonin' lub wyższa ranga
Cel: Użytkownik i 1 Ninja walczący przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Zniszcz cel.
Wymagania: 'Sand' Combat Attribute
Cel: 1 Ninja walczący przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Zrań cel. Lub, moc celu podczas tej tury wynosi 0/0.
Wymagania: 'Jonin' lub wyższa ranga
Cel: Każdy Ninja
Efekt: Przesuń cel z powrotem do ręki prawowitego właściciela.
Wymagania: 'Genjutsu' Combat Attribute
Cel: 1 z Nie-Walczących Teamów twojego przeciwnika
Efekt: Cel nie może wygrać Nagrody Bitewnej podczas tej tury.
Wymagania: 'Genjutsu' Combat Attribute
Cel: 1 z twoich Ninja
Efekt: Połóż monetę Ostrza Ninja symbolizującą 'Mist' na celu. Cel dostaje 'Clone Status' tak długo jak długo będzie miał tę monetę na sobie. W dodatku, cel może redukować Damage o 1 jeśli usunie z siebie tą monetę.
Cel: Użytkownik
Efekt: Wybierz 1 ze swoich Ninja w dłoni i wyślij go do Pola Chakry. Moc celu zmienia się, do tej samej wartości co wybrany Ninja, podczas tej tury.
Wymagania: 'Ino Yamanaka' or 'Shikamaru Nara' or 'Choji Akimichi'
Cel: Każdy Ninja w Teamie Użytkownika
Efekt: Cel może używać karty Jutsu z 'Wymaganiem': 'Mind' Combat Attribute', 'Wymaganiem': 'Shadow' Combat Attribute', i 'Wymaganiem': 'Food' Combat Attribute' bez płacenia kosztu Jutsu, podczas tej tury
Wymagania: 'Orochimaru'
Cel: 1 Ninja walczący przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Zrób cel twoją Nagrodę Bitewną. Jednakże, twój przeciwnik może negować ten skutek przez pozbywanie się 2 z jego Nagród Bitewnych do Kosza ich pierwotnego właściciela.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez groszek941 dnia Wto 7:54, 13 Gru 2011, w całości zmieniany 9 razy
|
|